miercuri, 18 iulie 2012

Pink Box





Buna dragele si dragii mei!

In cazul in care nu ati vazut videoclipul meu de prezentare al acestui serviciu lunar intitulat Pink Box puteti sa il urmariti aici:








Asadar, Pink Box este o cutiuta cu minunatii. Se livreaza lunar, iar pretul unei cutii este de 44 lei. In aceasta suma este inclus si costul transportului.
In fiecare luna vei primi 5 produse cosmetice, dintre care unele vor fi full size, iar restul sample size.
Bineinteles ca daca vrei sa sari peste vreo luna o poti face fara cea mai mica problema.
Coletul ajunge exact la adresa specificata de tine, prin curier, iar plata se face la ridicarea coletului.

Pt mai multe detalii despre produse urmariti videoclipul!
Nu uitati sa va abonati la canalul meu youtube pt mai multe videoclipuri de beauty si sfaturi legate de makeup!

Astept comentarii cu parerile voastre despre acest tip de serviciu!

Huge hug & lots of love,
Ioana

2 comentarii:

  1. Videoclipul e super dragut!
    Ma bucur ca esti multumita de produse, mie nu imi place decat cutia propriu-zisa, mi se pare mult prea scump, de banii respectivi pot sa mi cumpar ce-mi place si stiu ca o sa folosesc :)
    Vrei sa ne urmarim reciproc?
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu care reprosam ca nu am ce cumpara din alocatie :"> ..
    Sa le folosesti cu placere >:D<

    RăspundețiȘtergere