luni, 2 iulie 2012

OOTN: Casual Sparkly

Buna dragele si dragii mei,

Am purtat aceasta tinuta Sambata seara. Am fost intr-un semi-club si spun semi-club pt ca nu este indeajuns de elegant ca sa ai nevoie de o tinuta wow, dar nici indeajuns de casual incat sa porti jeansi si un tricou. 

Asadar am decis sa mentin tinuta casual prin maieul simplu alb si cardiganul viu colorat si sa o duc putin spre partea chic prin pantalonii cu paiete aurii si tocurile inalte.

Maieu-Mango, Cardigan-New Yorker, Pantaloni-Zara, Pantofi-Magazin local, Geanta-New Look, Ochelari de soare-H&M







Sper sa va placa!
Huge hug & lots of love, Ioana

3 comentarii:

  1. Pantalonasii si pantofii sunt superbi!!!
    Foarte potrivita tinuta si foarte sexy!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci esti foarte frumoasa si imi plac materialele video sunt utile.. iti multumesc ca am avut ocazia sa ma uit si sa ascult sftaurile tale ms poop succes!

    RăspundețiȘtergere