duminică, 24 iunie 2012

I'm Back!

Stiu ca am mai zis asta de cateva ori, dar de data asta chiar am de gand sa ma tin de cuvant.

Vreau sa scriu mai mult pe blog!!!

Mi-am neglijat blogul amarnic si m-am concentrat mai mult asupra YT pana cand si asta a devenit prea mult pt mine si am decis sa iau o pauza.

Daca sunt printre voi unii care scriu pe blog sau posteaza clipuri de youtube poate ca ma veti intelege.

Vine o vreme cand efectiv lumea online ia control peste viata ta. 

Cand am renuntat la blog am facut-o pt ca ma chinuiam prea mult sa le fac pe toate si nu mai aveam timp pt mine. Iar acum o luna de zile si YT a devenit prea mult. Simteam ca videoclipurile nu mai sunt ce au fost odata, ca toata lumea mai degraba face reclama la o mie de produse decat sa arate intr-un tutorial cum s-ar putea folosi acestea. Pe langa asta am fost si foarte ocupata cu munca, cu facultate, cu makeup-ul si la un moment dat am zis gata!!!

Pana sa zic gata bineinteles ca au fost clasicele"maine filmez un video", "de maine ma apuc sa fac OOTD pe blog" s.a.m.d. Nu a fost asa!

Am facut o pauza si ma simt mai fresh ca niciodata si gata sa ma implic serios!

Mi-as dori ca blogul acesta sa fie unul destinat OOTD(Tinuta Zilei), NOTD(Unghiutele Zilei) si impresii si ganduri mai personale despre orice imi vine mie in cap.

Asadar, daca v-ar placea sa cititi si sa vedeti lucrurile pe care le-am enumerat mai sus, va astept aici pt urmatoarea postare!

Pana atunci...huge hug & lots of love, Ioana!

PS: As avea o mare rugaminte la voi cei care imi cititi blogul si imi urmariti canalul de youtube. As vrea sa vizitati blogul Scolii de Machiaj Online - pt ca de acolo puteti invata foarte multe sfaturi de makeup profi siiiii mi-as dori, ca o favoare personala sa dati LIKE si SHARE urmatorului link
Va multumesc!

Un comentariu: