vineri, 7 octombrie 2011

Fall Runway Inspired Makeup

Buna dragele mele,
A trecut ceva timp de cand nu am mai scris pe blog, dar mi-am zis ca nu merita abandonat si deci am decis sa ma apuc iar de bloggerit:)
Voi incepe prin a posta ultimul look de machiaj pe care l-am realizat pt sezonul acesta.
E look dramatic, un look de runway.

Poate fi purtat de cele mai indraznete intr-o noapte de clubbing sau de oricare dintre noi la o petrecere de Halloween.

Am folosit pt acest look in mare parte paleta Sleek Sunset. Daca doriti sa o achizitionati urmariti linkul de mai jos.
www.myashop.ro
Recomand paleta cu toata increderea. Fardurile sunt foarte pigmentate, culorile sunt foarte potrivite pt toamna si mai mult de atat costa doar 34,99ron.

Aici puteti vedea cum sa recreati acest look.
http://www.youtube.com/user/IoanaQty

Huge hug&lots of love,
Ioana

Un comentariu:

  1. Buna!

    Te-am descoperit din intamplare azi noapte cand mergand din blog in blog,l-am gasit pe al tau si am observat ca faci si tutoriale.Imi place stilul tau,modul tau de a fi,de a te imbraca si mai ales de a machia.
    Azi toata ziua,adica pana la ora asta,am urmarit numai tutorialele tale pentru ca trebuie sa recuperez tot timpul pierdut pana acum nu? :)
    Te admir si tin sa iti spun ca esti foarte frumoasa!

    Multumesc pentru ca mi-ai facut ziua mult mai buna si mi-ai dat cumva speranta in viitor...

    RăspundețiȘtergere