luni, 7 martie 2011

Cadou!

In ultimele 2 video de pe youtube v-am aratat cureaua/colierul/bratra/bentinta pe care am facut-o din niste bucati de material si un lant. 
Am primit numai complimente la adresa acestui accesoriu. 
Si ce mod mai bun de a va rasplati pt faptul ca imi urmariti video si sunteti acolo alaturi de mine decat sa va fac un cadou.
Asadar, veti primi un accesoriu similar cu al meu.
Tot ce trebuie sa faceti este sa mergeti pe youtube la video acesta:
 
si sa lasati un comentariu la intamplare.
Castigatoarea va fi aleasa cu ajutorul site-ului www.random.org asa ca oricine are sanse sa castige.
Cu cat lasati mai multe comentarii cu atat aveti  mai multe sanse de castig. 
Un mic sfat: Incercati sa distribuiti comentariile pe parcursul intregii saptamani astfel incat sa aveti mai multe sanse de a castiga.
Concursul a inceput pe data de 06 martie si se va termina pe data de 12 martie.
Castigatoarea va fi anuntata in ChitChat Sunday-ul de saptamana aceasta.
Pana la urmatorul post
Huge hug & lots of love
xoxo, Ioana

2 comentarii:

  1. Esti o scumpete de fatha:* dar ceva pentru barbati nu ai ?:-s...adik pnm am vazut creme etc:-@ da cv o fatha si pentru noi nu ai?=))...glumesc(desigur), pai nah, gandestete la niste idei sa vorbesti despre alte lucruri:-P, pnm daca e sa imi dai si mie site tau:* muziq_you_bv asta e id meu:* sau nah lasa un comentariu ceva:* te pusi pusi :">

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place stilul tau,esti o draguta.Poate te uiti si pe blogul meu sa imi spui parerea ta despre el,ar insemna mult pentru mine.Pupici:*

    RăspundețiȘtergere