miercuri, 2 februarie 2011

In sfarsit.... Premiul!

In sfarsit, dupa lungi cautari si dupa o saptamana pliiina, am gasit premiul potrivit pt concursul meu.




Este vorba de trusa Sephora 5 Palettes To Go
Daca ma urmariti pe youtube stiti deja ca am si eu aceasta trusa, pe care am cumparat-o de curand chiar.
Dupa ce am petrecut foarte mult timp in Sephora incercand sa caut ceva nou si wow pt voi cele care veti participa la concurs, m-am decis ca pana la urma tot paleta aceasta este mai potrivita.
Poate va intrebati de ce...
Cand ma uitam printre toate rafturile din magazin ma gandeam ca daca eu cumpar un produs pe care nu l-am mai incercat poate acesta nu va fi bun.
Si nu as vrea sa castigati ceva ce nu va va folosi. Asadar am mers pe ideea ca : ok n-o fi ceva din colectia noua, n-o fi ceva ultra wow, dar macar stiu ca sunt produse de buna calitate, ca rezista si ca le poti folosi in nenumarate feluri. 

 
In cazul in care ati pierdut video de pe youtube...


Huge hug & lots of love
xoxo, Ioana

4 comentarii:

  1. buna Ioana!mi se pare etraordinar ceea ce faci,dai dovada de multa generozitate prin aceste tuttoriale ,machiajul este si pasiunea mea si iti scrui acest comment deoarece am nevoie de un sfat foarte important vreau sa urmez o scoala ..un curs profesional de make-up si as vrea parerea cuiva priceput ,tu ce scoala ai urmat sau ce imi recomanzi.?..intentionez sa merg in bucuresti pt curs .Mersi mult !astept cu nerabdare raspunsul tau

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna!
    Din toata inima iti recomand "Makeup Academy Giulia Nahmany & Fleurimon Paris". Poti sa caut pe net mai multe detalii. Inainte sa ma decid sa fac cursurile acolo am cautat si eu ca tot omul impresii despre scoala si intradevar se spun si lucruri rele pe net, dar se merita. Iti zic ca e cea mai buna scoala. E cam scumpa, dar se merita.
    Sper sa iti fie de folos. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. cute post!!
    love your style...=)
    congratulations!!!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. Vrem si castigatorul dupa ziua de ieri,te rugam:*

    RăspundețiȘtergere