duminică, 23 ianuarie 2011

Un mic concurs

Am ajuns la pragul de 100 abonati. Stiu ca nu e foarte mult, dar ma bucur si la atat pt ca inseamna enorm de mult pt mine sa stiu ca 100 de persoane se uita constant la video mele si ca sunt de ajutor in ceea ce priveste machiajul si infrumusetarea.
In primul si in primul rand vreau sa va multumesc din toata inima ca sunteti acolo alaturi de mine si ca imi urmariti filmuletele.
In al doilea rand sa va vorbesc despre concuuuurs.
Nu stiu inca ce premiu voi oferi. Ramane ca saptamana asta care urmeaza sa merg in certare prin oras si sa vad care cum sta treaba si ce cadou ar fi cel mai potrivit pt voi.
Regulile concursului sunt simple:
1. Creati un look de machiaj sau un outfit(tinuta) pe tema 
BE MY VALENTINE
2. Trebuie neaparat sa fiti abonati la canalul meu de youtube: IOANAQTY
3. In cazul in care va fotografiati lookul de machiaj sau tinuta as aprecia daca ati tine in mana o foaie pe care sa scrie:
"Concurs Be my Valentine + numele vostru de youtube"
(asta ca sa ma asigur ca toata lumea e corecta si ca nu va castiga cineva care a luat o poza de pe google sau ceva de genul)
4. Pozele le astept pe adresa de mail : ioanabogus@yahoo.com (in mail la Subiect sa treceti "Concurs Be my Valentine")
5. Filmuletele fie pt makeup fie pt tinuta vor trebui postate pe youtube. In cazul in care nu va simtiti bine ca toata lumea sa va vada filmuletul il puteti pune listat si sa imi trimiteti linkul in sectiunea de mesaje personale pe youtube.
 6. Concursul incepe pe data de 24 ianuarie(la ora 00.00) si se termina pe data de 14 februarie(la ora 00.00). Orice intrare inainte sau dupa datele de mai sus nu se ia in considerare.

Cred ca asta a fost tot...Daca mai aveti nelamuriri nu ezitati sa ma intrebati fie aici, fie pe youtube, fie pe mail sau twitter.
Urmati blogul cat de des se poate pt ca voi posta premiul in cursul saptamanii.

Succes!

Huge hug & lots of love
xoxo, Ioana

Un comentariu:

  1. daca ar fi posibil...filmuletul meu sa nu se faca public,sunt entuziasmata ca teai gandit la acest concurs,imi trezeste curiozitatea in legatura cu cadoul:X abea astept sa vad ce vei gasi:*
    huge hug

    RăspundețiȘtergere