vineri, 28 ianuarie 2011

Simple&Chic makeup look

Helloooo!!! Dupa o lunga perioada de timp.

In primul si in primul rand vreau sa va spun ca ma simt de parca nu as mai fi vorbit cu voi de un car de ani si la fel ma simt si pt contul de youtube. Daaar defapt nu a trecut decat o saptamana. 
M-am obisnuit sa postez mai mult decat atat si acuma ca am inceput din nou munca si facultatea programul meu s-a incarcat la maximum.

Dar haideti sa vorbim si despre ce ne intereseaza cu adevarat si anume lookul de machiaj pe care l-am reprodus astazi pt voi.

Acest machiaj este cel din video ChitChat Sunday de duminica trecuta(pe care va trebui sa mergeti pe youtube sa il vedeti). In interiorul acelui video am avut un video OOTN(outfit of the night) si am primit un request sa realizez acel look de machiaj asa caaaa:




Acest tip de machiaj te va ajuta obtii acea privire intesa, misterioasa si fermecatoare pe care orice femeie si-o doreste. Buzele roz aprins vor da un plus de feminitate si pometii bine conturati vor subtia fata.
Va urma la un moment dat si tutorialul pt par, daaar trebuie sa ma gandesc cum sa il filmez astfel incat sa vedeti totul foarte foarte clar.
Pana atunci..
...Huge hug & lots of love
xoxo, Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu