vineri, 17 decembrie 2010

Sa incepem cu inceputul...

Este primul post pe care il scriu asa ca va rog sa fiti cat de ingaduitori se poate.
Acest blog este destinat in mare parte subscriberilor si privitorilor mei de pe youtube. Aici voi posta noutati in materie de machiaj, frumusete si de tot ce tine de lumea aceasta minunata a feminitatii. Tot aici veti gasi sfaturi si trucuri, poze cu lookuri de machiaj si tutoriale. 
De fiecare data cand voi posta un nou tutorial pe youtube voi avea grija ca aici sa pun toata lista de produse folosite si orice alte detalii necesare pt ca voi sa ajungeti realizati machiajul perfect.
Multumesc ca va faceti timp sa treceti pe aici sa imi cititi posturile si pe youtube sa imi vedeti munca. Inseamna foarte mult pt mine sa vad ca munca mea este apreciata si ca va pot ajuta in acest domeniu. 
Nu ezitati sa intrebati orice va trece prin cap(nu trebuie sa fie legat de makeup neaparat), mi-ar face mare placere sa va ajut daca pot in orice problema aveti.
Pana la urmatorul post....Huge hug & lots of love
xoxo, Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu