luni, 20 decembrie 2010

Machiajul de mireasa

Nunta...O zi minunata in viata fiecarei femei...
Fiecare dintre noi trece prin asta.. Si emotiile pot fi coplesitoare. M-am gandit sa va scutesc de inca o grija si anume:
MACHIAJUL DE MIREASA
Machiajul pe care vi l-am prezentat eu in acest tutorial este unul pt o mireasa ceva mai indrazneata. Nu toate miresicile prefera un machiaj atat de dramatic. 
Bineinteles acest look poate fi "potolit" doar prin renuntarea la fardul negru. Astfel vom avea un look mai inocent, dar totodata indeajuns de special pt ziua nuntii. Cred ca videoclipul de introducere raspunde la mai toate intrebarile voastre despre makeup artist, despre programari, probe si alte mici chestiute ce trebuie luate in considerare in aceasta situatii. Click pe linkul de mai jos pt video.
A trebuie sa impart acest tutorial in doua pt ca am atatea de spus despre machiajul de mireasa incat videoclipul ar fi fost lung de 30 de min si inca nu mi se permite sa uploadez atat de youtube. 

Dar ma gandesc ca poate asa e mai bine pt ca poate sunt persoane interesate strict de lookul de machiaj sau persoane interesate strict de informatiile pe care vi le ofer. In acest mod daca stii deja tot ce e de stiut te poti uita doar la tutorial sau daca ai deja un look de machiaj in minte poti afla doar informatiile necesare din video de introducere. 


Pozele nu sunt de foarte buna calitate pt ca dupa cum stiti daca ma urmariti pe youtube...am ramas fara camera si sunt nevoita sa folosesc webul:(((
Deocamdata cam atat...Pana o sa vrea youtube sa ma lase sa uploadez si partea cu tutorialul...Oricum, maine cel tarziu o sa postez si partea cu machijul propriu-zis.

Pana atunci huge hug & lots of love
XOXO, Ioana 

Ok! In sfarsit am reusit sa pun si filmuletul cu machiajul propriu-zis...Toate detaliile sunt acolo asa ca nu ma mai intind prea mult la vorba. Daca aveti nelamuriri nu ezitati sa intrebati.

Enjoy!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu