joi, 23 decembrie 2010

E.L.F. Cosmetics

Am incheiat intr-un final lookurile pt Craciun!!
Hiuh!!!
Am crezut ca nu voi apuca sa pun ultimul videoclip pt ca youtube a avut ceva cu mine personal:P si nu a vrut sa imi incarce filmuletele. Dar intr-un final totul s-a rezolvat, filmuletul este pe canalul meu de youtube(ioanaqty) si va fi si la sfarsitul acestui post.
Vroiam sa va vorbesc putin despre produsele celor de la elf 

Toate produsele de pe site sunt numai 8 lei. Si din cate am vazut pana acum (la alti oameni pe youtube sau in cele 3 zile de cand le am) sunt chiar produse de calitate. 
Chiar se merita sa dati o fuga pe acolo sa vedeti despre ce e vorba.
In perioada 20 - 26 dec au si o promotie si anume transportul gratuit la comenzi mai mari de 40 de lei. De aia 40 de lei va puteti o noua colectie de machiaj avand in vedere ca orice produs costa 8 lei.
Au si o gama mai speciala ca sa zic asa. Gama lor profesionala unde preturile difera putin, dar din nou sunt foarte ieftine, se invart undeva pe la 20 de lei. 
Sper sa luati in considerare micul meu sfat si sa le vizitati site-ul.
In cazul in care ati incercat deja produsele lor...ce credeti despre ele??
Cam atat pt moment...Ne auzim dupa Craciun
 Sa aveti parte de cel mai frumos Craciun de pana acum!
XOXO, Ioana

3 comentarii:

  1. Buna Ioana! Ma bucur ca a aparut elf si in Romania :) Nu au toata gama de produse inca, dar poate urmeaza...
    Am auzit ca s-a deschis MAC in Bucuresti...yay... stii cumva daca au un website? Am promis sa fac o recenzie pentru rujul si luciul de buze Viva Glam Cyndi pe blogul meu dar nu reusesc sa gasesc pretul :(
    Craciun Fericit si distractie placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu nimic de site, dar preturile ar trebui sa fie aceleasi. Cel putin asa face o firma care se respecta. Asa ca poti lua pretul de pe site-ul lor normal si sa il transformi in lei. Cred ca se invarte in jurul sumei de 50 de lei, dar nu sunt sigura.
    Craciun fericit si tie!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Ioana! M-am uitat deja la toate filmuletele tale si inca mai tot caut :)) imi plac foarte mult :D si... as avea o rugaminte :) poti sa faci un machiaj nici prea prea nici foarte foarte pentru ochii verzi dar, doar cu produsele de la elf ? :D mersi, pupici

    RăspundețiȘtergere