joi, 30 decembrie 2010

#3

Am terminat!
Am reusit sa postez si cel de-al treilea look de machaiaj pt Revelion in timp util.
Acest tip de machiaj a fost creat special pt persoanele care nu obisnuiesc sa se machieze foarte incarcat foarte dramatic. 
Cu toate acestea machiajul se incadreaza in tiparele unuia de seara prin prezenta glitterului si a rujului rosu.
Eu, de exemplu, nu sunt genul de persoana care sa se machieze foarte intens, indiferent de ocazie. In ciuda faptului ca realizez aceste lookuri dramatice, eu sunt genul de persoana careia ii place sa mentina un look cat mai simplu si mai natural. 
Cu toate acestea, cand se iveste o ocazie speciala apelez mereu la rujul rosu care imi da posibilitatea sa imi pastrez un look natural si totusi sa ies putin din tipare.
Rujul rosu pt mine este simbolul elegantei in machiaj. 
Parerea mea este ca niciodata rujul rosu nu ar trebui completat de un gloss. Textura aceea ca a petalelor de trandafiri este tot ce iti trebuie pt a avea parte de eleganta, senzualitatea si misterul caracteristice oricarei femei.
Inca o data repet, aceasta este doar parerea mea. Daca voi vreti sa "spice up" putin lookul puteti oricand apela la un gloss transparent pt un plus de vavavoom:P
Cat despre glitter, cel pe care l-am folosit eu este achizitionat chiar ieri din Sephora. L-am gasit in borcanasele acelea mici de la casa de marcat si a costat doar 9 lei. Intradevar nu e cine stie ce cantitate de produs in recipientul respectiv, dar acum sa fim sincere: Cam cat de des poti folosi un glitter???
L-am ales pe acesta cu particule mai mici pt ca mi-am dorit un look subtil, nu sa para ca pleoapele mele sunt gata de lupta si s-au accesorizat cu o armura foarte shiny:P:P

....Mai sunt 11 min pana se incarca video...


Sper ca lookurile prezentate au fost de ajuns incat sa va faceti o idee in ceea ce priveste machiajul de Revelion!
Acum tot ce va ramane de facut este sa va distrati pana nu mai puteti!
Youtube e ingrozitor de incapatanat uneori!! Am aproximativ o mie de nervi in secunda aceasta pt ca ghici ce????? Video era la 99% caaaand....Eroare!!!
GROAZNIIIC!

Aveti grija: Sa nu conduceti daca ati baut clasicul pahar de sampanie!

Stay safe!

Va urez un an nou plin de bucurii si impliniri pe toate planurile si cel mai important...multa sanatate si putere de munca!

xoxo, Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu