miercuri, 29 decembrie 2010

#2

Am promis 3 look-uri pt Revelion asa ca ma tin de cuvant.
Am terminat si cu cel de-al doilea look care a fost inspirat de numeroasele focuri de artificii ce au loc in noaptea dintre ani. Asadar am folosit nuante de oranj, galben, rosu. Ca sa transform acest look in unul pt o ocazie speciala am apelat la contrast. Am folosit in pliu nuante de violet pt a scoate in evidenta culorile calde de pe pleoapa. 
Produse folosite:
In ceea ce priveste strict tenul produsele sunt aceleasi ca si in postul trecut
Paleta Flormar no6 - pt ochi buze si pometi
Paleta Fleurimon Paris- Oranj, Ivoir
Seventeen Eyeshadow - Bright Yellow
MAC Fluidline - Blacktrack
L'oreal Volume Millions de Cills Mascara
ELF Bonzer - Warm Tan

Deci cam acesta a fost cel de-al doilea look pt Revelion
Sper ca il veti incerca si ca veti fura privirile tuturor cu ajutorul acestui machiajul.
Ramaneti pe pozitii pt cel de-al treilea look :P
Huge hug& lots of love
xoxo, Ioana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu